flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46


ВИЖНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

                   НАКАЗ

 

                                        04 лютого 2013 року                                 м. Вижниця                                           2    

 

«Про затвердження Інструкції про порядок відшкодування фактичних витрат  на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації»

 

      Відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію», наказу Державної судової адміністрації України від 07 червня 2012 року № 69 «Про порядок відшкодування витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації», наказу територіального управління Державної судової адміністрації України в Чернівецькій області від 07.06.2012 р. № 17 «Про затвердження Інструкції про порядок відшкодування фактичних витрат  на  копіювання  або  друк документів, які надаються запитувачам інформації», Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Вижницькому районному суді Чернівецької області, затвердженого наказом керівника апарату Вижницького районного суду  від 01.08.2011р. № 4, та з метою забезпечення належної організації порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації,

 

Н А К А З У Ю:

 

       1.  Затвердити Інструкцію про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації Вижницьким районним судом Чернівецької області, що додається.

      2. Головному спеціалісту з інформаційних технологій суду Одочуку В.М. оприлюднити цей наказ на офіційному веб-сайті суду.

      3. Консультанту з кадрової роботи суду Кречун І.Ю. ознайомити з даним наказом суддів та працівників апарату суду.

      4.  Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

    

      

         Керівник апарату суду                                                                         В.Т. Горюк

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО                                      

Наказ керівника апарату

Вижницького районного суду

Чернівецької області

№ 2 від 04.02.2013 року

 

ІНСТРУКЦІЯ

про порядок відшкодування фактичних витрат

на копіювання або друк  документів,

які надаються запитувачам інформації

 

1. Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від               13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Вижницьким районним судом Чернівецької області.

2. Відповідальна особа Вижницького районного суду, яка готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій територіального управління Державної судової адміністрації України в Чернівецькій області (далі – ТУ ДСА України в Чернівецькій області) про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.

3. Сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА в Чернівецькій області не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, подає до відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Чернівецькій області заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.

4. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА в Чернівецькій області на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його до сектору організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА в Чернівецькій області для надання його запитувачу інформації.

5. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740 (додаток 1).

6. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).

7. Після надходження коштів на рахунок ДСА України від запитувача інформації, відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА в Чернівецькій області повідомляє службовою запискою сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА в Чернівецькій області на рахунок ТУ ДСА в Чернівецькій області.

8. Сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА України в Чернівецькій області упродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату повідомляє про даний факт керівника апарату суду або особу, що готує запитувану інформацію. Не пізніше двох робочих днів з дня отримання повідомлення відповідальна особа суду надає копії документів  до сектору організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА в Чернівецькій області. Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.

8. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.   

 Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок ДСА України, про що відділ планово-фінансової діяльності бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА в Чернівецькій області повідомляє службовою запискою сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА в Чернівецькій області.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів

 

Послуга, що надається

Норми витрат за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,2 відсотока розміру мінімальної заробітної плати

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотока розміру мінімальної заробітної плати

 

 


 

Додаток 2

 

 

Надавач послуг:               Територіальне управління Державної судової   

                                           адміністрації України в Чернівецькій області

Реєстраційний рахунок:  № 35213002000089

МФО банку:                     856135

Код ЄДРПОУ:                  26311401

Платник:                           ________________________________________

                                           ________________________________________

 

РАХУНОК №_______

від ___ ____________ 20__ року

 

з/п

Найменування

Вартість виготовлення 1 сторінки

(без ПДВ), грн.

Кількість сторінок од.

Ціна

(без ПДВ), грн.

1.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру

 

 

 

2.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру

 

 

 

3.

Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо

 

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 

Всього до сплати: ____________________________________________________

____________________________________________________________________

(сума прописом)

 

Керівник_______________                      Головний бухгалтер________________

                          (підпис)                                                                                          (підпис)