Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
1. Характеристика респондента:
Вік |
18-25 років |
26-39 років |
40-50 років |
60 років і старші |
Кількість |
3 |
13 |
5 |
1 |
2. Стать:
Стать |
Чоловіча |
Жіноча |
Кількість |
16 |
6 |
3. Якість роботи суду за п’ятибальною шкалою:
Бали |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Важко сказати |
Кількість |
1 |
|
2 |
8 |
10 |
1 |
4. Умови перебування громадян у суді з точки зору зручності та комфортності, та з урахуванням таких аспектів, як:
- достатність та зручність місць для очікування оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання;
- чистота та прибраність приміщень суду;
- можливість користування туалетами, тощо.
Оцінка |
Незадовільно |
Задовільно |
Добре |
Відмінно |
Важко сказати |
Кількість |
|
1 |
13 |
8 |
|
5. Оцінка повноти, якості та доступності інформації для відвідувачів суду з урахуванням таких аспектів як
- наявність інформаційних стендів;
- наявність зразків документів та порядку сплати судового збору;
- зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань;
- наявність інформації в Інтернеті, тощо.
Оцінка |
Незадовільно |
Задовільно |
Добре |
Відмінно |
Важко сказати |
Кількість |
|
|
13 |
8 |
1 |
6. Оцінка своєчасності судового розгляду з урахуванням таких аспектів як:
- дотримання строків розгляду справ;
- вчасність надсилання судом повідомлень про розгляд справ;
- обґрунтованість перенесення судових засідань;
- додержання графіків судових засідань, часу слухання справ, тощо.
Оцінка |
Незадовільно |
Задовільно |
Добре |
Відмінно |
Важко сказати |
Кількість |
1 |
|
16 |
5 |
|
7. Оцінка виконання своїх обов'язків працівниками апарату суду, враховуючи такі аспекти, як:
-старанність та сумлінність;
-бажання допомогти;
-відсутність помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків судового розгляду;
-форма одягу, тощо.
Оцінка |
Незадовільно |
Задовільно |
Добре |
Відмінно |
Важко сказати |
Кількість |
1 |
|
13 |
8 |
|
8. Чи ставляться працівники апарату суду до відвідувачів коректно та ввічливо
|
ні |
Скоріше ні |
Скоріше так |
Так |
Важко сказати |
||||
Кількість |
1 |
|
4 |
17 |
|
||||
9. Чи ставляться судді до учасників судових проваджень коректно та ввічливо? |
|||||||||
|
Ні |
Скоріше ні |
Скоріше так |
Так |
Важко сказати |
Не беру (або ще не брав(ла)) участі в судових провадженнях |
|||
Кількість |
1 |
|
6 |
15 |
|
|
|||
10 Для респондентів, чиї справи завершено:
11. Чи був суд при розгляді справи незалежним та неупередженим
|
Ні |
Скоріше ні |
Скоріше так |
Так |
Важко сказати |
Кількість |
1 |
2 |
6 |
9 |
|
12 Чи був забезпечений справедливий судовий розгляд |
|||||
|
Ні |
Скоріше ні |
Скоріше так |
Так |
Важко сказати |
Кількість |
1 |
|
2 |
15 |
|
13. Чи було рішення на користь респондента:
|
Так |
Ні |
Немає відповіді |
Кількість |
9 |
5 |
|
14. Якщо рішення не було на користь респондента. То чи має він намір його оскаржувати:
|
Так |
Ні |
Немає відповіді |
3 |
11 |
|
15 Якщо респондент вже ознайомився з текстом рішення, то чи було воно викладено доступною для розуміння мовою та чиє це рішення на його думку обґрунтованим
|
Ні |
Скоріше ні |
Скоріше так |
Так |
Важко сказати |
Ще незнайомий з текстом рішення |
Кількість |
|
1 |
1 |
15 |
|
1 |
16. Побажання та пропозиції респондентів